Pozycjonowanie – czy warto?

Pozycjonowanie – czy warto?

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google - usługa na miarę waszych potrzeb

Pozycjonowanie stron to wiele prac dążących do poprawienia obecności stron w organicznych (a więc w bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Im wyżej strona pojawia się w wynikach wyszukiwania, tym więcej odwiedzin na witrynie, co w efekcie powinno prowadzić do zwiększenia konwersji firmy. Drugim plusem tego działania jest poprawa rozpoznawalności usługi, produktu czy też samej marki.

Google ocenia wszystkie strony internetowe na podstawie plus minus dwustu przeróżnych wskaźników. Wynik tej diagnozy wpływa na to, na której pozycji strona lub jej podstrona pokaże się użytkownikowi przeglądarki w wynikach wyszukiwania na konkretną frazę. Za najistotniejsze czynniki rankingowe profesjonaliści ds. SEO uważają np. responsywność, linkowanie (wewnętrzne i zewnętrzne), a także jakość contentu.

Wstukując w wyszukiwarkę Google dowolne słowo, internauta dostaje wykaz stron, które algorytm ocenił jako najlepiej dopasowane do szukanego zapytania. Jakie strony wyświetlają się w SERP wyżej niż pozostałe? Głównie te, których treść jest starannie nasycona właściwymi frazami kluczowymi. a przy tym bardzo rozbudowana. Na pozycje nie bez wpływu jest też poprawnie zoptymalizowanie kodowanie, szybkość ładowania się witryny (zarówno w wersji na komputer, jak i mobile), a także liczba portali www kierujących linki do naszej strony.

Czy warto zlecić pozycjonowanie strony albo sklepu www firmie SEO?

Algorytm Google cyklicznie jest modyfikowany, dlatego zaleca się zostawić optymalizację oraz pozycjonowanie sklepów i stron internetowych zawodowcom. Dobrym wyborem będzie firma SEO mająca wieloletnią praktykę w takich działaniach. W takich firmach pracuje szereg specjalistów nie tylko od SEO, ale również prowadzenia kampanii Google Ads czy kodowania. Powierzając pozycjonowanie strony zewnętrznej agencji zaoszczędzone środki i czas można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które dodatkowo rozwiną firmę.

Prowadzisz firmę? Pozycjonowanie w Google jest obecnie niezbędne!

Pozycjonowanie to przede wszystkim usługa skierowana do właścicieli stron, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż produktów bądź usług przedsiębiorstwa. Prowadząc nawet niszową działalność niewyobrażalne jest w XXI w. nie posiadać własnej strony firmowej albo ją utworzyć, ale zrezygnować z jej pozycjonowania. Konkurencja nie śpi w walce o dotarcie do kolejnych klientów. Według badań prawie 97% osób sprawdza online informacje o lokalnych usługach, co jasno pokazuje do jak ogromnej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony albo sklepu w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania w Google bardzo zwiększa szansę, że klient zdecyduje się na naszą ofertę.

Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]