Poradnik Google o tym, jak wybrać agencję SEO

Poradnik Google o tym, jak wybrać agencję SEO

Na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow znajdziesz więcej informacji o tym, jak rozpoznać dobrą firmę SEO.

Gdy masz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, by była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo wszak, że współcześnie widoczność w sieci jest jedną z podstaw sukcesu, ponieważ to właśnie tu wielu klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak wobec tego znaleźć solidną agencję SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w wskazówki profesjonalistów.

Jak zatrudnić solidną agencję SEO? Google przyszykowało o tym instruktaż

Nie można zaprzeczyć, iż cały sektor usług SEO, czyli działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, powstała i bezustannie rozwija się zasadniczo tylko za sprawą Google. Mimo występowania innych alternatyw, jak między innymi Yahoo, Yandex bądź Baidu, nadal liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto stara się zaistnieć w sieci, powinien powalczyć o swoje miejsce w top 3 w Google. W przypadku branż, w których konkurencja jest mocna, najczęściej jest to niemożliwe bez konsultacji ze specjalistami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea optymalizacji stron jest nowością, i opublikowało krótki film o tym, jak zatrudnić dobrą firmę SEO.

Cechy rzetelnej firmy SEO zdaniem Google

Pracownik Google z ponad 10-letnim stażem w prosty sposób wyjaśnia, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od dogłębnego audytu strony,
  • zdolność szacowania budżetu oraz czasu potrzebnego do zakończenia zakładanych wdrożenia,
  • udzielenie witrynie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych wdrożeń, np. poprzez stały dostęp do statystyk strony oraz cykliczne raportowanie,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • zadbanie o całościową widoczność strony internetowej, a nie tylko pozycjonowanie w wyszukiwarce na pojedyncze frazy.

Przedstawicielka firmy Google akcentuje również, iż dobra firma SEO w żadnym wypadku nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, nieraz dającą większe rezultaty zazwyczaj po kilku miesiącach pracy.