Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

agencja social media, agencja reklamowa kraków

Działania marketingowe winny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności marki bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, sprzedażą czy świadczeniem usług. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na organizację i utrzymanie własnych działów ds. reklamy, jednakże niewielkie biznesy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, na ogół szukają pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.

W czym pomoże Ci agencja marketingowa?

Agencja reklamowa to zespół twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców bardzo dobrze orientujących się zarówno w sferze kampanii marketingowych w internecie (animacje i filmy viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, obwoluty oraz papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że będzie ono prawidłowo zastosowane na etapie tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, ulotek, kalendarzy lub billboardów. Agencja reklamowa napisze także interesujące, unikatowe teksty na stronę www zamawiającego, a także zaplanuje schemat kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, jak Twitter, Instagram czy Facebook.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są zwłaszcza do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie oznacza to jednak, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on praktyki w przygotowaniu targów, konferencji bądź spotkań z klientami wymagających często skrupulatnego planowania, te zadania może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zżytej ze sobą i niezawodnej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej zaplanowanie wyjazdu integracyjnego lub opracowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do obszernego grona wykwalifikowanych profesjonalistów. Umożliwi to przekazanie wszystkich czynności reklamowych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku marki.

Kontakt z firmą:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]