Działania marketingowe winny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności marki bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, sprzedażą czy świadczeniem usług. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają finanse na organizację i utrzymanie własnych działów ds. reklamy, jednakże niewielkie biznesy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, na ogół szukają pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.
W czym pomoże Ci agencja marketingowa?
Agencja reklamowa to zespół twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców bardzo dobrze orientujących się zarówno w sferze kampanii marketingowych w internecie (animacje i filmy viralowe, prowadzenie kont social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (także przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zagwarantować klientom kompleksową obsługę. Młode firmy mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, obwoluty oraz papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że będzie ono prawidłowo zastosowane na etapie tworzenia materiałów reklamowych – stoisk targowych, ulotek, kalendarzy lub billboardów. Agencja reklamowa napisze także interesujące, unikatowe teksty na stronę www zamawiającego, a także zaplanuje schemat kontaktów z odbiorcami za pośrednictwem popularnych portali społecznościowych, jak Twitter, Instagram czy Facebook.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe kierowane są zwłaszcza do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie oznacza to jednak, że to jedyny model kooperacji. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli zatem nie ma on praktyki w przygotowaniu targów, konferencji bądź spotkań z klientami wymagających często skrupulatnego planowania, te zadania może przejąć zewnętrzna agencja reklamowa. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zżytej ze sobą i niezawodnej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej zaplanowanie wyjazdu integracyjnego lub opracowanie programu kursów. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do obszernego grona wykwalifikowanych profesjonalistów. Umożliwi to przekazanie wszystkich czynności reklamowych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku marki.
Kontakt z firmą:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]