Wydałeś krocie na nową stronę www, a ta nie zdobywa kolejnych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana oraz wyposażona w najnowsze rozwiązania, jednak pieniędzy w ogóle nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo największych starań? Prawdopodobnie przyczyna tkwi w niskiej zauważalności w internecie. Klienci zwykle korzystają z Google – każdy biznesmen powinien więc zadbać o to, aby witrynę jego przedsiębiorstwa internauci wyszukali bez większych problemów. Jak to osiągnąć? Warto rozpocząć od samej witryny, modyfikując ją zgodnie z zaleceniami internetowego giganta – Google.
Zasady optymalizacji stron
Optymalizacja strony to różne działania polegające na dostosowaniu witryny do wytycznych wyszukiwarki. Są to zarówno zmiany HTML serwisu, jak i uzupełnienie jej właściwą treścią. Jest to bardzo istotne z uwagi na fakt, że boty wyszukiwarek klasyfikują strony w myśl z góry ustalonych algorytmów – znaczenie ma na przykład semantyczne użycie tagów HTML oraz nasycenie fraz kluczowych.
Kto przeprowadzi optymalizację stron?
Optymalizacja stron to działanie potrzebujące sporej wiedzy o stale modyfikowanych wytycznych Google – z tego względu też nie najlepszym pomysłem okaże się edytowanie strony bez pomocy fachowców według publikowanych w internecie poradników. Zdecydowanie lepiej postąpimy zlecając to sprawdzonej agencji SEO i traktując to jako inwestycję – przychody osiągane przez nasze przedsiębiorstwo mogą zwiększyć się już po kilku miesiącach od przeprowadzenia optymalizacji.
Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]