Zdobądź więcej informacji o ofercie agencji SEO Kraków na https://seo4.net.
Przedsiębiorstwa oraz administratorzy witryn internetowych, którzy chcą wyświetlać się na wysokich pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na co najmniej kilka sposobów. Pierwszy – nie zalecany – to podjęcie działań osobiście. Nie mając wiedzy w zakresie SEO i nie śledząc każdego dnia wiadomości o zmianach w algorytmie Google, trudno działać właściwie i – kluczowe – efektywnie. Kolejny sposób to stworzenie etatu dla specjalisty od SEO, jednakże nie każda firma może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzecie wyjście to rozpoczęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki wydzielone na takie działania można dopasować do możliwości finansowych zlecającego. Plusem zlecania działań agencji SEO jest to, że poza specami od SEO w zatrudnione są tam także eksperci od programowania, kampanii Google Ads, kreatywnego pisania i grafiki służący rzeczową pomocą w tych obszarach.
Wybierz transparentną oraz sumienną agencję SEO
Agencji SEO w Polsce jest bardzo wiele. Co wziąć pod uwagę w trakcie szukania firmy, która poprawi naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Radzimy wybrać firmę, która istnieje na rynku od kilku lat. Liczba firm SEO, a również tych kreatywnych i marketingowych, z każdym rokiem wzrasta, co nie zawsze łączy się z jakością usług. Współpracując z firmą, która działa od mniej więcej dekady, można mieć zaufanie, że ma ona spore doświadczenie i może w każdej chwili pochwalić się szerokim portfolio swoich poprzednich prac. Agencje SEO zazwyczaj na swoich stronach posiadają zakładkę z prezentacją tzw. „kejsów”. Przed podpisaniem umowy należy przeczytać opisy takich przypadków, żeby samemu wstępnie zobaczyć, jakich wyników można oczekiwać po agencji, jak również to z jakimi branżami pracowała i z jakimi trudnościami przyszło im się zmierzyć. Rzetelna agencja SEO to taka, której praca jest przejrzysta: zawiadamia o planach zadań na najbliższe miesiące, ale również przekazuje sprawozdanie ze zrealizowanych działań i ich rezultaty.
Kolejna nie do przecenienia kwestia to personalizacja oferty i dostosowanie zakresu działań do charakteru działalności, którą prowadzi klient agencji. Jeśli agencja SEO na zapytanie ofertowe odpisuje w przeciągu 30 minut, a oferta wygląda jak uniwersalny szablon, należy traktować to jak znak alarmowy. Po otrzymaniu pytania pracownik rzetelnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, żeby poprosić o dokładniejsze dane o firmie, konieczne do opracowania dla niej wszechstronnej oferty. Chodzi o dane, których nie można odnaleźć samodzielnie w sieci, jak przykładowo informacja o realizowanych uprzednio pracach SEO czy o istotnych dla klienta usługach albo artykułach, które chciałby wypromować.
Opłata za usługi firmy SEO – których ofert unikać
Nieufnie powinno się potraktować firmy SEO, które proponują typ umowy z rozliczeniem się za wypracowany efekt. W takim modelu opłata odbywa się dopiero wówczas, kiedy słowa kluczowe uzyskają ustalone w umowie pozycje w SERP (np. wejdą do Top3 bądź pierwszej strony wyników). To wciąż stosunkowo popularny model rozliczeń, jednakże niesie ze sobą spore zagrożenie – można wszak osiągnąć natychmiastowe rezultaty łamiąc reguły ustalone przez Google. Nieprzerwanie uaktualniany algorytm również nie ułatwia dotrzymania obietnic złożonych klientowi, zatem sumienna firma SEO nigdy nie zapewnia uzyskania konkretnych efektów. Co do opłaty za usługi firmy SEO, to rzadko bywa ona stała – zwykle w pierwszych miesiącach po zawarciu umowy niezbędne jest zaangażowanie pokaźniejszego budżetu, żeby przeprowadzić skrupulatny audyt SEO, a następnie wykonywać wszystkie wymienione w nim zalecenia. W kolejnych miesiącach współpracy, jak strona klienta jest już zoptymalizowana, koszty prac bywają dużo mniejsze.
Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]